Algemeen
Welkom op het feedbackforum van Alarmeringen.nl!
-
Duidelijkere meldingen
Ik snap de meldingen soms niet. Kunnen er geen betekenis van bepaalde begrippen worden getoond?
181 stemmengestart ·
AdminWilbert de Vries
(Eigenaar, Alarmeringen.nl) antwoordde
Hier is duidelijk behoefte aan. Ik zal kijken wat technisch haalbaar is. Zal wel even duren, want het kost tijd.
-
Sms berichten per postcode
Ik zou graag sms alerts willen ontvangen voor een bepaalde postcode, zoals 1234AZ. Als er een melding is dan wil ik die ontvangen.
146 stemmen -
95 stemmengepland ·
AdminWilbert de Vries
Op prio laag, maar dit is zo triviaal dat ik het gewoon zal laten ontwikkelen.
-
81 stemmengestart ·
AdminWilbert de Vries
Ik heb niet altijd de beschikking over geactualiseerde verklarende lijsten van de alarmcodes. Als blijkt dat veel mensen dit graag aangepakt zien, dan ga ik kijken hoe ik dit kan oplossen.
-
Zoeken op postcodegroep
Het zou handig zijn om de meldingen binnen een groep postcodes te kunnen zoeken zoals "2200-2399".
46 stemmen -
Meer meldingen per pagina
Ik zou graag zelf willen kunnen aangeven hoeveel meldingen ik op een pagina zie. De pagina van Amsterdam toont bijvoorbeeld alleen de meldingen van de laatste paar uur. Dat is soms gewoon te weinig.
43 stemmengepland ·
AdminWilbert de Vries
Dit zal ik ergens de komende periode op een of andere manier mogelijk maken, dan wel een bezoeker zelf de lijst langer te laten maken of door terug te kunnen bladeren.
-
uitgebreidere zoekfunctie
Het zoeken werkt niet optimaal. Ik heb moeite met het terugvinden van bepaalde meldingen. Dit mag worden uitgebreid met zoeken op regio, plaats, datum, etc.
21 stemmen -
Enable Ipv6
Ipv6 wordzt steeds belangrijker. Een belangrijke info bron moet dus ook via Ipv6 bereikbaar zijn
12 stemmen -
9 stemmen
-
9 stemmenter beoordeling ·
AdminWilbert de Vries
Dit zou via bijvoorbeeld Google News best kunnen, maar Alarmeringen.nl is de eerste met de melding. Op dat punt zijn er dus nog geen nieuwssites met aanvullende informatie. Voor de archieffunctie zou het echter wel toegevoegde waarde hebben.
-
6 stemmengepland ·
AdminWilbert de Vries
Staat op de agena. Gaat aan worden gewerkt. Geen zicht op einddatum nog.
-
Doorklikken naar de volgende of vorige foto
Nu moet telkens teruggegaan worden naar het fotoalbum, voordat je naar de volgende of vorige foto kunt gaan. Een knop 'vorige' en knop 'volgende' zouden erg handig zijn, wellicht ook 'eerste' en 'laatste'
6 stemmen -
6 stemmen
-
5 stemmen
-
Baarlo LB eens goed op de kaart te zetten
Er wordt bij Baarlo LB een andere baarlo weergegeven op de kaart. Zou mooi zijn als dit verbeterd wordt.
4 stemmen -
4 stemmen
-
Meer politiemeldingen
Er staan maar heel weinig meldingen van de politie. Misschien maken die gebruik van een ander systeem, maar het zou mooi zijn als dit ook geïntegreerd kan worden.
4 stemmen -
3 stemmen
-
3 stemmen
-
Uitbreiden dataverbruik server
Steeds vaker merk ik dat berichten niet meer gefilteerd worden, door drukte.
Uitbreiden van dataverbruik?3 stemmen